BYLINÁŘSTVÍ

Tato kniha od skvělého bylináře a především moudrého a laskavého člověka Wolfa Dietera Storla nepřinese jeho skalním čtenářům žádné nové informace, ale tak krásně se čte! Když poznáte, jak obrovskou míru angažovanosti, znalostí, odříkání a skutečné oddanosti po mnoho dlouhých let obnáší stát se opravdovým bylinářem, skoro ztrácíte víru v to, že jednoho dne se tomu alespoň přiblížíte. Ale to nakonec nevadí, každý máme svou cestu a záleží jen na tom, s jak silnou touhou a jasným záměrem po ní kráčíme.
"Nejdůležitější podmínkou je čistá duše, neboť pouze tomu, jehož duševní šat je čistý, bude umožněna komunikace s božskou světelnou bytostí - a dévy jsou takovými bytostmi. K čisté duši patří čisté svědomí, upřímnost, soucit a duchapřítomnost.
Já neumím léčit, to dévy, Bohové - říkají mnozí šamani."



3 komentáře:

  1. Pana Storla mám velmi ráda.Jeho knihy jsou mými učebnicemi.Je to velmi milý člověk s příjemným uklidňujícím hlasem.A jeho znalosti jsou obrovské.Díky jeho knize Přírodní léčba boreliózy jsem konečně na původ mých sice drobných,ale neodbytných zdravotních potíží.Můj lékař- primář infekčního oddělení mi řekl,že jsem si problémy "vyrobila" sama,a že moc čtu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pana Storla mám velmi ráda.Jeho knihy jsou mými učebnicemi.Je to velmi milý člověk s příjemným uklidňujícím hlasem.A jeho znalosti jsou obrovské.Díky jeho knize Přírodní léčba boreliózy jsem konečně na původ mých sice drobných,ale neodbytných zdravotních potíží.Můj lékař- primář infekčního oddělení mi řekl,že jsem si problémy "vyrobila" sama,a že moc čtu:-)

    OdpovědětVymazat