CIT SLEČNY SMILLY PRO SNÍH

Severská detektivka Petera Hoega začíná velmi slibně. Vlastně je výborná téměř do konce. Je to dobrodružný příběh dokreslující stav mysli a duše jedné chytré, ale asociální ženy, které někdo zabije jediného přítele, malého kluka. A ona má pocit, že mu dluží vysvětlení. Knížka se čte velmi dobře, navzdory tomu, že ve většině čtenářských recenzí se píše opak. Je to napínavé, pěkně to odsejpá a navíc nemáte pocit, že čtením detektivky jen zabíjíte čas. Temné, studené a zádumčivé tóny knihy se ale v závěru změní v hysterický nesmysl ve stylu Indiana Jonese. Konec knihy pro mě představuje zklamání, ale i tak knížku doporučuji k přečtení, už jen proto, abyste se dozvěděli, jak se žije Gróňanům v Dánsku.



2 komentáře:

  1. Mám tu knihu veľmi rada, ona je autistka-aspergerka, fyzika, matematika, odevy, úžasný zmysel pre prírodu v génoch, gróňania, slovo z pís...

    OdpovědětVymazat
  2. Napřed jsem viděla film, pak četla knihu. Syn byl tehdy malý a přiznám se, že vražda dítěte mi nějak nedělala dobře a chvilku trvalo, než jsem se pustila dál do příběhu ... Ale jinak můžu taky doporučit ;)

    OdpovědětVymazat