OVESNÉ KOŠÍČKY

Často mi píšete o bezlepkové recepty. Já tak vařit snad nebudu nikdy muset, ale protože jsou k dostání i ovesné vločky bez lepku, vyzkoušela jsem tyhle báječné bezlepkové košíčky. 
Den předem namočíme 200 g kešu oříšků do vody a 50 g hrozinek do moštu, druhý den kešu přecedíme, hrozinky vymačkáme a rozmixujeme na pastu spolu se čtyřmi lžícemi datlového sirupu.
180 g ovesných vloček bez lepku pomeleme nebo rozmixujeme na jemnou mouku a promícháme se špetkou soli, 50 ml slunečnicového oleje a 80 ml vlažné vody. Uhněteme těsto, rozdělíme je na 12 dílů a prsty vytvarujeme košíčky do dobře vymaštěné muffinové formy. Pracujeme rychle, aby těsto nevysychalo. Pečeme asi 15 minut při 200 stupních, upečené košíčky opatrně a jemně vyjmeme, musíme postupovat delikátně, aby se nám košíčky nezbortily, a necháme je vychladnout.
Košíčky naplníme připravenou náplní a zalijeme 300 ml moštu krátce povařeným se lžící agaru. Já prošvihla správnou dobu a poleva mi ztuhla ještě v rendlíčku, takže to nevypadá přesně, jak by mělo 
Ozdobíme kešu oříškem a necháme ztuhnout v chladu.



více ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat